جدیدترین مدل های مانتو تابستانه

تاریخ : 1401/04/01

جدیدترین مدل های مانتو تابستانه

جدیدترین مدل های مانتو تابستانه

جدیدترین مدل های مانتو تابستانه | خود را برای پوشش تابستانه جذاب آماده کنید


 

 با جدیدترین مدل های مانتو تابستانه همواره در چشم باشید 

 

بانوان معمولا بیشتر از آقایان به پوشش و استایل خود اهمیت می‌دهند و این باعث می‌شود که در هر فصل مدل‌های پوشش متنوعی بیشتر برای آن‌ها معرفی شود. فصل تابستان نزدیک است و شاهد این هستیم که مدل‌های مختلفی برای مانتو و دیگر بخش‌های پوشش ایجاد شده‌اند. مانتو یکی از بخش‌های اصلی پوشش یک خانم است که مدل‌های مختلفی از آن برای فصل تابستان معرفی شده‌اند. تنوع مدل مانتو برای فصل تابستان باعث شده است هر سلیقه‌ای بتواند مدل مانتوی دلخواه خود را در تابستان داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی جدیدترین مدل های مانتو تابستانه بپردازیم.

 یک مانتوی جذاب تابستانه باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد 

مانتو پرکاربردترین پوشش تابستانی خانم‌ها است و انتخاب صحیح آن می‌تواند در حفظ دمای مناسب بدن در روزهای گرم تابستانی کمک کند. در حین خرید یک مانتوی تابستانه جذاب باید به موارد مختلفی از جمله رنگ، مدل و متریال قدت کنید.

 رنگ‌های شاد و جذاب 

تابستان فصل گرمی است و رنگ‌های تیره هم به خوبی گرما را به خود جذب می‌کنند. این باعث می‌شود که لباس و بدن شما گرم شود و حس خوبی نداشته باشید در مانتوی خود احساس راحتی نداشته باشید. از این رو، در فصل تابستان بهتر است از مانتوهایی با رنگ‌های روشن مانند سفید، کرم، گلبهی، آبی و صورتی روشن و رنگ‌های پاستلی استفاده کنید.

 انتخاب مدل مانتو متناسب با گرمای تابستان 

انتخاب مدل مانتو ارتباط مستقیمی با راحتی شما در فصل تابستان دارد. چرا که مدل مانتو می‌تواند تاثیر زیادی روی دمای بدن بگذارد. به عنوان مثال، مانتوهای تنگ، جذب و چسبان دمای بدن را بالا می‌برند و باعث می‌شوند تا در فصل تابستان احساس راحتی نداشته باشید. چرا که این مانتوها باعث ایجاد تعریق بدن می‌شوند و عرق را روی بدن نگه می‌دارند. این باعث می‌شود تا در دراز مدت التهابات پوستی ایجاد شود.

مناسب‌ترین و جدیدترین مدل های مانتو تابستانه، مانتوهای آزاد، بلند و گشاد هستند. همچنین اگر قد کوتاهی دارید، پیشنهاد می‌کنیم مانتوهایی را انتخاب کنید که از دو طرف دارای چاک باشند. مانتوهای عبایی و آستین کیمونو از جمله جدیدترین مدل های مانتو تابستانه هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. همچنین استفاده از مانتوهای جلوباز نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای فصل تابستان باشد.

 متریال به کار رفته در ساخت مانتو 

یکی از نکاتی که در رابطه با خرید مانتو وجود دارد و باید به آن توجه کرد، جنس مانتو است. برای فصل تابستان بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که نخ و نازک هستند. چرا که مانتوهایی با الیاف مصنوعی مانند نایلون می‌توانند در تابستان بسیار شما را اذیت کنند. شانتون، ریبافت، لنین، کرپ نخ، حریر، ابریشم، سیلک، ژرژت، کدری، کریشه، ترگال، پوپلین، وال، کتان نخ نازک و کرپ‌های با گرم پایین می‌توانند از جمله پارچه‌های مانتو مناسب برای فصل تابستان باشند.

توجه داشته باشید که مانتوهای نازک را بهتر است با دست و آب سرد بشویید. همچنین نباید بگذارید این مانتو زیاد چروک شوند. ضمنا در حین شست و شو از چنگ زدن زیاد جلوگیری کنید. در غیر این صورت، بافت مانتو شما از بین خواهد رفت.

 جدیدترین مدل های مانتو تابستانه برای هر سلیقه 

سالانه مدل‌های مختلفی برای مانتوهای تابستانه معرفی می‌شوند و در سال‌های بعدی نیز برخی از همان مدل‌ها دوباره ترند می‌شوند. از این رو، اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره جدیدترین مدل های مانتو تابستانه هستید، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

 مدل مانتوی ابروباد 

یکی از ترندترین و جدیدترین مدل های مانتو تابستانه، مدل مانتوی ابروباد است که می‌توان جذابیت زیادی را به همراه داشته باشید. مانتوهای ابروبادی، بسیار سبک و خنک هستند و می‌توانید در طرح‌های ساده، گل‌دار و یا تک‌رنگ آن‌ها را تهیه کنید. همچنین این مانتوهای تابستانی در مدل‌های کوتاه، بلند، جلوباز، اسپرت و چین‌دار تولید می‌شوند.

 لنین نخی؛ یکی از جدیدترین مدل های مانتو تابستانه 

یکی از جدیدترین مدل های مانتو تابستانه، مانتوی لنین نخی است که طرفداران زیادی دارد. این مانتوها بسیار سبک و خنک هستند و این باعث می‌شود تا در فصل تابستان مشکلی برای استفاده از آن‌ها نداشته باشید. معمولا مانتوهای لنین در رنگ‌های ساده و شاد تولید می‌شوند و می‌توانید مدل‌های مختلف آن از جمله کتی، یقه‌دار و گشاد را تهیه کنید. لازم به ذکر است که مانتوهای لنین کشسانی ندارند و کمی آهاردار هستند. ضمنا، این مانتوها چروک نمی‌شوند و دیگر دردسرهای اتوکشی را نخواهید داشت.

 مدل مانتو دلتا کراش 

مانتوهای دلتا کراش، از جمله جدیدترین مدل های مانتو تابستانه هستند که جذابیت بالایی دارند. این مانتوها با طراحی زیبا و چشمگیر خود می‌توانند یک انتخاب مناسب برای فصول گرم سال باشند. این مانتوها دارای خاصیت کشی و آهاردار و خنک هستند. همچنین برای تابستان پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های روشن آن‌ها از جمله سفید را تهیه کنید.

 مانتوهای اسپرت تابستانه 

مانتوهای اسپرت، مانتوهایی هستند که معمولا از مد نمی‌افتند و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. این مانتوها به دلیل وزن سبک خود می‌توانند در فصول گرم استفاده شوند. همچنین شما می‌توانید این مانتوها را با رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، آبی، سبز و بنفش تهیه کنید.

 شومیز؛ یکی از ترندترین مدل های مانتو تابستانه 

یکی دیگر از انواع مانتو که می‌توان آن را در لیست جدیدترین مدل های مانتو تابستانه نیز قرار داد، مانتوی شومیزی است. مانتوهای شومیزی، مانتوهایی جوان‌پسند هستند که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از جمله آستین مچ‌دار، کشی و حتی ساده تولید می‌شوند.

 با انواع مدل های مانتو تابستانه جذاب‌ترین استایل را داشته باشید 

اگر به دنبال این هستید که در فصل تابستان استایلی جذاب داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم کمی در رابطه با جدیدترین مدل های مانتو تابستانه اطلاعات داشته باشید. توجه داشته باشید که مدل‌های مانتو ارتباط مستقیمی با پارچه به کار رفته در آن‌ها دارند. به عنوان مثال، مانتوهای لنین نوع مانتو سبک و خنک و مناسب فصل تابستان هستند.

 

اگر به دنبال خرید مانتوهای تابستانه جذاب و شیک هستید میتوانید به فروشگاه اینترنتی ایواز پلاس که مرجع خرید اینترنتی مانتو میباشد مراجعه بفرمایید.