کیف زنانه

 چالش‌های بانوان برای انتخاب کیف 

خرید کیف زنانه را می‌توان یکی از سخت‌ترین کارها برای بانوان دانست؛ زیرا خانم‌ها به این اکسسوری بسیار اهمیت می‌دهند. اما قصه جایی غم انگیز می‌شود خانم‌ها با صرف هزینه زیادی چندین مدل کیف خریداری می‌کنند که هیچ کدام از نظرشان مناسب نیست. به همین دلیل باید در خرید کیف‌های جدید خود به نکات مهمی توجه کنند تا در انتها به نتیجه مطلوبی برسند. اگر شما هم نمی‌دانید یک کیف زنانه ایده‌آل چه ویژگی‌هایی دارد، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 نکات اولیه برای انتخاب کیف زنانه مناسب

زمانی که برای خرید کیف به بازار و فروشگاه‌های مختلف می‌روید، با انبوهی از طرح‌ها و برندها در پشت ویترین مغازه‌ها مواجه می‌شوید. کیف‌های گوچی و فندی طرح اصلی یا محصولات تولید داخل که با ظاهرهای متنوع خود شما را جذب می‌کنند. اما در خرید کیف همیشه برند یا ظاهر کیف مطرح نیست، بلکه باید به نکات دیگری نیز توجه کرد.

 توجه به نوع استفاده 

اولین سوالی که قبل از خرید باید در ذهنتان مرور کنید، نوع استفاده‌ای است که از کیف انتظار دارید. برای مثال کیف را برای باشگاه ورزشی خود نیاز دارید یا می‌خواهید با آن در یک مجلس رسمی شرکت کنید. همچنین اگر کیف را برای استفاده روزمره می‌خواهید، باید به ویژگی‌های منحصر به فردی دقت داشته باشید. به طور مثال، باید کیف روزمره جنس خوبی داشته باشد و به سادگی آسیب نبیند.

 اندازه 

انتخاب اندازه دومین نکته مهمی‌ است که باید برای خرید کیف زنانه در نظر گرفت. به طور کلی می‌توان گفت که انتخاب کیف کاملا به فرم بدن و نوع استفاده بستگی دارد. به همین دلیل باید در انتخاب اندازه دقت کافی را به خرج دهید تا کیف در ظاهرتان اختلالی به وجود نیاورد. ناگفته نماند اندازه کیف روی کاربردها و راحتی استفاده از آن تاثیر می‌گذارد.

 

 جنس و کیفیت دوخت 

به هیچ عنوان نباید بررسی جنس و کیفیت دوخت را هنگام خرید کیف زنانه فراموش کنید. متاسفانه برخی از کیف‌ها در بازار هستند که قیمت بسیار بالایی دارند، ولی از نظر کیفیت چندان جذاب نیستند. به همین دلیل نباید قیمت را معیار بررسی کیفیت کیف قرار دهید. کافیست با حوصله درزها و آستری داخلی کیف را بررسی کنید تا از کیفیت ساخت آن مطمئن شوید.

 ترکیب رنگ و سازگاری با نوع پوشش 

با رعایت چند نکته بسیار ساده می‌توانید کیف کاملا مناسب از نظر رنگ را خریداری کنید. اگر عادت دارید که لباس‌هایی با آویز فلزی بپوشید یا ساعت و دستبند را در استایل روزانه خود داشته باشید؛ کیف‌های دارای سگک فلزی مناسب شما خواهند بود. البته که باید رنگ سگک‌ها و اکسسوری‌های فلزی کاملا در پوشش شما یکسان باشند. همچنین نیاز به گفتن نیست که باید کیف‌هایی که را انتخاب کنید که از نظر رنگ متناسب با لباس و کفش شما هستند.

 دقت به حجم وسایلی که در کیف قرار می‌گیرند 

خانم‌های زیادی هستند که از کیف دستی روزانه برای حمل لوازم خود استفاده می‌کنند. همچنین برخی از کیف‌ها برای استفاده مجلسی استفاده می‌شوند و جای زیادی ندارند. به همین دلیل اگر کیف را برای استفاده روزانه می‌خواهید، نباید به دنبال کیف‌های مجلسی یا پاسپورتی باشید. همچنین دقت کنید که کیف جیب و زیپ کافی برای دسته بندی وسایل را در اختیار شما می‌گذارد.

 سن خود را هنگام انتخاب طرح فراموش نکنید 

توجه به سازگاری رده سنی و طراحی کیف یکی از مهم‌ترین نکاتی است که نباید فراموش کنید؛ زیرا قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. بدیهی است که یک کیف پاسپورتی با طرح فانتزی برای بانوان میانسال گزینه مناسبی نیست. از آن طرف  هم یک دختر نوجوان با داشتن کیف چرمی ساده ظاهر جذابی پیدا نمی‌کند. به همین دلایل نیز نباید توجه به این نکته بسیار مهم را فراموش کرد.

 رازهای خرید کیف زنانه با توجه به فرم بدن 

حالا که با نکات اولیه خرید کیف زنانه آشنا شدید، باید رازهایی را بشناسید که تا کنون نشنیده‌اید. شاید شما هم تصور می‌کنید که با در دست گرفتن برخی از کیف‌ها ظاهر زیاد جذابی ندارید. در چنین شرایطی با قاطعیت می‌توان گفت که کیف از نظر طراحی و مدل با فرم بدن شما یکسان نیست. پس باید به دنبال کیفی باشید که ظاهر کاملا مناسبی با فرم بدن شما دارد. اگر هم نمی‌دانید چه کیفی با فرم بدنتان مناسب است، این بخش از مطلب را از دست ندهید.

 کیف‌های مناسب برای بانوان قد بلند 

اگر قد بلند و شانه‌های پهنی دارید، باید بگذارید که کیف‌های کوچک در قفسه فروشگاه باقی بمانند؛ زیرا این مدل از کیف‌های دستی به هیچ عنوان برای شما مناسب نیستند. در عوض کیف‌های نسبتا بزرگ که بند بلندی دارند، قطعا در ظاهر شما مشکلی به وجود نمی‌آورند. برای مثال کیف‌های رودوشی مدل پستچی برای خانم‌های قد بلند یک انتخاب بسیار مناسب هستند.

 کیفی که خانم‌های کوتاه قد نباید بخرند! 

خانم‌های کوتاه قد به دلیل جثه ریز نقشی که دارند، باید قید کیف‌های بزرگ و حمل لوازم زیاد را بزنند. باید بدانید که کیف‌های بزرگ ظاهر خانم‌های قد کوتاه‌ را ریزتر نشان می‌دهند. اما چنین خانم‌هایی برای خرید کیف زنانه انتخاب‌های بهتری دارند. برای مثال کیف‌های رودوشی کوچک که با بند فلزی نازک ساخته می‌شوند، به شدت ظاهر چنین خانم‌هایی را جذاب می‌کند. همچنین با تنظیم بند کیف تا لگن یا قرار دادن دسته آن روی ساعد، به استایل جذابی خواهند رسید.

 آشنایی با جدیدترین و محبوب‌ترین کیف زنانه 

در دنیای مد کیف‌های زنانه زیادی هستند که می‌توان خریداری کرد. اما برخی کیف‌ها به خاطر طراحی بی‌عیب و نقص خود به شهرت بیشتری رسیده‌اند. برای مثال کوله‌های چرمی جدید، به شدت میان دختران جوان محبوب هستند. همچنین کیف‌های رودوشی مستطیلی با بندهای باریک، می‌توانند برای خانم‌های میانسال یک انتخاب مناسب باشند.

 نکات طلایی استفاده درست پس از خرید 

امیدواریم که با رعایت نکات خرید کیف زنانه به یک انتخاب عالی و راضی‌کننده برسید. همچنین پس از خرید باید چند ترفند ساده را رعایت کنید تا کیف شما زیباتر به نظر برسد. برای مثال بند را به گونه‌ای تنظیم کنید که هیچ وقت کیف پایین‌تر از لگن قرار نگیرد. همچنین اگر می‌خواهید که کیف چرمی شما همیشه نو به نظر برسد، از پولیش‌ها یا واکس مخصوص چرم کمک بگیرید.

 

 

کلمات کلیدی خرید کیف زنانه
دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید